5 maj 2010

Kommentarsfältet "Skicka en kommentar".....

....är inge vackert, så jag försöker installera ett lite snyggare kommentarsformulär, vilket egentligen borde gå på ett kick, men eftersom jag ändrat så mycket i min layout-kod, från den ursprungliga, så blir det lite extra strulande för min del.Om ni har problem med att skicka kommentarer idag, så försök gärna igen tio minuter senare - det är förmodligen bara jag som håller på och ändrar på något just då.

Drömmen är alltså följande: Likadant kommentarsformulär som David Willgren och Karin Långström-Vinge för närvarande har

Uppdatering: fixat nu, rock n roll. Klicka här nedan på 'kommentarer' och spana in nya fräna kommentarsrutan (står under nedersta kommentaren):

8 kommentarer:

Z sa...

test

Zoltan sa...

Test?

Vore det inte bättre med fest för att fira?

(Kommenterar allt överallt - det blir så vid vård av sjukt barn...)

Z sa...

....då hoppas jag din son/dotter ännu inte kan läsa, för i så fall skulle h*n se vilka grejer jag håller på med och du kommer aldrig att kunna banna henom för att vara barnslig, med äran i behåll, alltså.

citypro sa...

Fin blogg! Keep up the good work!

Karin sa...

Jette find.Tack blogg.

Anonym sa...

Behöver du ett lån, om ja kommer att erbjuda från 5000 SEK till 200 miljoner USD till 3%, bör intresserade kontakta oss via e-post: credit_tim_firm_0098@outlook.com

Anonym sa...

Behöver du ett lån, om ja kommer att erbjuda från 5000 SEK till 200 miljoner USD till 3%, bör intresserade kontakta oss via e-post: credit_tim_firm_0098@outlook.com

Marie Venault sa...

få ditt lån här i Sverige nu

Jag erbjuder lån till alla människor
maila mig på adressen nedan för att få ditt lån snabbt

catherinelompte@gmail.com

Skicka en kommentar

Sjung ut